Monday, September 6, 2010

Sambal Ayam

6 comments:

Anor@Nad said...

Wah wah wahhh laling montelnya ayam!!

nora2810 said...

yuhuuu laling!!!! Montel macam tuan dia kan ;)

Fashionable wife said...

hello gang.. ingat ai lagi tak? miss u.. lama tak chatting, wa punya netbook tadak YM la. ada skype tak?

~eyzlyn~~

btw, napa tak lepak kat gang ignet skang? ig lama mmg dah tutup, jom aa lepak kat port baru. kak zizah kesayangan hang pun ader gak.. ekekekeke

nora2810 said...

Hey Lyn, mana boleh lupa kat ko. Dulu aku try masuk IG tapi x dapat, banyak kali try x dapat so aku malaslah. Kasi link yang baru tu, rindu tau kat kak jijah tu.

Lama betul kita x chat, rindu tau. Ko amacam skrg ni, tambah lagi satu ka??? Kasi meriah lagi hehehe.

Anor@Nad said...

Mak gemuk gemuknya ayam hyum yummmmmm

mohdhafifi said...

wahh ia kelihatan sungguh menyelerakan